معلم پیشرو

آخرین مطالب
  • ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۱
    13 بدر

شعر هفت سین

دوشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ب.ظ

شعر هفت سین


سبزه:


من سبزه ی قشنگم

با سرماها می جنگم

وقتی میام به دنیا

بستان می شه چه زیبا

نزدیک عید نوروز

با طبل حاجی فیروز 

عید شما مبارک(۲)

***

سکه:


من سکه ام چه زیبا

زینت جیب بابا

با افتخار نوروز

می شم فراری یک روز

نزدیک عید نوروز

با طبل حاجی فیروز

  عید شما مبارک(۲)

***

سنبل:


من سنبلم من سنبلم

همنشین با بلبلم

وقتی میام به بستان

باغبون میشه چه خندان

نزدیک عید نوروز

با طبل حاجی فیروز 

عید شما مبارک(۲)

سنجد


من سنجد لباس گلی

سرخ سفید وتپلی

باناز و اطوار و ادا

می نشینم پیشنوروز

نزدیک عید نوروز

با تبل حاجی فیروز 

عید شما مبارک

***

سیر


من سیر مو لذیذم

یک کمی تند وتیزم

نزدیک عید نوروز

با طبل حاجی فیروز 

عید شما مبارک

***

سیب


اسم شریف من سیب 

خوشمزه بی رقیب

ای آقای زمستون

من اومدم به میدون

نزدیک عید نوروز

با طبل حاجی فیروز 

 عید شما مبارک

***

سمنو


سلام سلام بچه ها

سمنو کوچیک شما

بدون قند و شکر

از عسل هم شیرین تر

نزدیک عید نوروز

با طبل حاجی فیروز 

عید شما مبارک



۹۴/۱۲/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مریم م.ط

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی